• درباره ما
    معرفی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی
    معرفی معاونت تبلیغات و ارتباطات اسلامی

    رضوان علم ، منظومه ای زیباشناسانه در تماشای انسان اشرف در آینه تمام نمای هستی است برای میل به بینهایت مطلق همراه با کملین و پیوستگان تا حقیقت مسجود بودن را در قوسین خلقت در بازگشت از هبوط به نظاره بنشیند . همراه با رضوان نظاره گر باشیم .

     
    ×
  • تماس با ما
    شما می توانید با پر کردن فرم زیر، ما را از نظرات خود در مسیر بهبود کیفیت این وب سایت مطلع سازید:

    فرم ارتباط با ما
    * نام و نام خانوادگي
    * پست الكترونيك
    * نظر
    کد امنیتی
     
     
    امتیاز دهی
     
     

    ×
راهنما
بازگشت به خانه

درگاه خدمات فرهنگی تبلیغی حرم مطهر امام رضا علیه السلام | رضوان علم


  • فرم ثبت اطلاعات
    * نام و نام خانوادگی * شماره موبایل
    * نام استان * ایمیل
    نام شهرستان نام شهر در خارج از كشور
    تاريخ ثبت
     
    امتیاز دهی
     
     

    ×
  •  
  •  
  •  
  •  

ویژه نامه ها

اوقات شرعی

  اذان صبح
  طلوع خورشید
  اذان ظهر
  غروب خورشید
  اذان مغرب
اوقات به افق :

مدیریت زائرین غیر ایرانی آستان قدس رضوی


ژرفای آفتاب ، شماره نهم / زمستان 91




فهرست مطالب

مطلع سخن
رسالتی بی پایان
قرآن
بایسته های تفسیر قرآن در روایات تفسیری امام صادق علیه السلام
ولایت
بررسی امامت حضرت مهدی (عج) در خردسالی
امام رضا علیه السلام
شیوه شناسی مناظرات امام رضا علیه السلام
زیارت
فضیلت و برکات زیارت امام رضا علیه السلام
خانواده
نکات اخلاقی ازدواج پیامبر اکرم (ص) با خدیجه (س)
جامعه و سیاست
شیوه ی رفتار با مخالفان بر اساس قرآن و سیره ی پیامبر (ص)
گوناگون
حکم امام خمینی به ارتداد سلمان رشدی
ربیع الاول سرآغاز هجرت
دمیدن فجر انقلاب در بهمن ماه 1357 شمسی
غروب غریبانه ی فاطمه ی معصومه (س)
تولد مسیح و عید کریسمس
مسابقه
پرسشنامه
ولادت پیامبر رحمت (ص) عاملی برای وحدت
خبرکده
گفتگو
گفتگویی صمیمانه با بانوی تازه مسلمان ارمنی
نیایش
مناجات امام رضا علیه السلام






 
امتیاز دهی
 
 

  • ارسال به دوستان
نام ارسال کننده :  
ایمیل ارسال کننده:
نام دریافت کننده :
ایمیل دریافت کننده :  
موضوع ایمیل :
کد تصویری :
 

مطالب مرتبط

پیوند توحید و ولایت در حدیث رضوی سلسلة الذّهب
  • 1395/11/12 سه شنبه پیوند توحید و ولایت در حدیث رضوی سلسلة الذّهب
    موضوع این نوشتار، بررسی ابعاد محتوایی حدیث متواتر «سلسلة الذّهب» با تکیه حدّاکثری بر فراز «انا من شروطها» است. در این میان، فرض این نوشتار آن است که فراز «انا من شروطها»، گویای شرطیّت ولایت من الله، هم در مرحله نیل به مقام توحید و هم به منظور بقاء در این مقام است. در نتیجه بررسی های فقه الحدیثی و...
صفات ذات الهی از منظر امام رضا (علیه السلام)
  • 1395/6/14 يكشنبه صفات ذات الهی از منظر امام رضا (علیه السلام)
    حدیث دهم از باب احادیث توحیدی امام هشتم در کتاب عیون أخبار الرضا (علیه السلام) آمده است که اشاره به صفات ذاتی خداوند متعال و تحذیر از افتادن در تشبیه و خروج از ولایت ائمه (علیهم السلام) دارد. این حدیث با توجه به بررسی های صورت گرفته ...
امام رضا علیه السلام و مقام رضوان، تحلیلی عرفانی از نام رضا
  • 1394/6/4 چهارشنبه امام رضا علیه السلام و مقام رضوان، تحلیلی عرفانی از نام رضا
    مقام رضا از بالاترین مقامات عرفانی است. تحصیل این مقام میدان وسیعی دارد که همه انسان ها حتی معصومین در آن امکان پیشروی دارند. امام معصوم در نظام هستی وسیله ی رسیدن به این مقام است. رضا برای خواص از نخستین مراحل سلوک و برای عوام از دشوارترین آنهاست. مرتبه ی رضا از ثمرات محبت و نتیجه ی آن صفت است....
اصول زندگی ساده زیستانه در سیره ی رضوی
  • 1394/6/2 دوشنبه اصول زندگی ساده زیستانه در سیره ی رضوی
    زندگی ساده زیستانه، در ارتباط انسان با خود، خدا و دیگری، شکل می گیرد. نمی توان این سه وجه زندگی انسان را از هم جدا کرد. با توجه به سیره ی امام رضا (علیه السلام) در می یابیم: قناعت که در رابطه ی انسان با خدا شکل می گیرد، سخاوت که در رابطه ی انسان با دیگری ست و اعتدال که در رابطه انسان با مصرف ....
التزام حفظ وحدت جامعه اسلامی در عین تبیین حقیقت از منظر سیره رضوی
  • 1394/5/29 پنجشنبه التزام حفظ وحدت جامعه اسلامی در عین تبیین حقیقت از منظر سیره رضوی
    به تناسب فرا رسیدن دهه کرامت و به فراخور ضرورت بررسی مسئله وحدت جامعه اسلامی از منظر سیره رضوی با توجه به آشفتگی کنونی جهان اسلام، فرض این نوشتار، التزام حفظ وحدت در عین تبیین حقیقت است. روش این نوشتار در مسیر تبیین فرضیه مزبور، روش تحلیلِ درون دینی، از رهگذر کاوش های فقه الحدیثی ...
امام على(ع):امروز تنها عید کسى است که خداوند روزه‏اش را پذیرفته و شب زنده‏دارى‏اش را سپاس گزارده است . نهج البلاغه حکمت 428